"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dimecres, 19 de febrer del 2014

Premis!

Holaa!!!
Resulta que avui he vist que el blog ha aconseguit dos premis, un per part del blog Chupa-Cupas i un altre per part d'Atrezzo exemplar. Graciessss!!! 

Jo, com que ho he rebut per dues bandes, intenmtare respondre les 11 preguntes de cada blog.


Que t'agradaria ser de gran?
Periodista!!! Seria genial!!!
Que prefereixes, l'estiu o l'hivern?
L'estiu! Amb els gelats, el sol, la platja...
Encara que també m'encanta la neu, la xocolata calenta i tot això l'estiu guanya.
Que és el que més t'agrada fer a l'estiu?
Banyar-me, llegir a l'aire lliure, veure postes de sol, menjar gelat...
Que és el que més t'agrada fer a l'hivern?
Fer esquí de fons, menjar xocolata calenta, encendre la llar de

foc...
Quina és la teva melmelada preferida?
Fruits del bosc o maduixa! Són fantàstiques i queden bé amb tot!
Quins són els teus llibres preferits?
Aloma, L'home que mirava passar els trens, No està escrit a les estrelles, Wonder, Harry Potter, El petit príncep...
Que t'agrada escoltar(tipus de música) quan estudies?
John Lennon, que te ritma i és xulo però tampoc atabala.
Que t'agrada fer al cap de setmana?
Anar a l'esplai, quedar amb amics i cuinar.
I entre setmana?
Fer el mandra!

Perquè et vas fer un blog?
Per donar a conèixer els llibres menys famosos i donar la opinió dels que vaig llegint.
Que és el que més t'agrada de tenir un blog?
Poder explicar l'opinió sobre una cosa que m'apassiona, com és llegir.


Atrezzo exemplar:
Què va motivar-te a fer aquest blog?
Poder recomanar llibre que no tothom coneix i que valen molt la pena.
Quin és el teu somni de vida?
Viatjar per tot el món
A qui vols agrair per la seva ajuda del teu blog?
A la Lia del blog Chupa-Chupas i a la Prímula, de Els jocs de la fam i Cullereta de cafè.
Quina és la teva meta a la vida?
Aconseguir dedicar-me al que més il·lusió em fa.
Què és el que més t'agrada menjar?
Buf... És què m'encanten massa cosses!!!
La pasta, les coses dolces, l'ou(com sigui!)...

Quina és la teva afició i/o el teu hobby?
Llegir, cuinar i tocar l'acordió diatònic!
El teu número de la sort?
El 4.
Què n'esperes d'aquest blog?
Que em distregui, més que res. No tinc gaires espiracions.
Què opines dels celebrities americans POP del moment?
Buf... Una altra pregunta difícil!
No ho sé, tampoc m'interessa gaire la seva vida i el que facin o deixin de fer.

Assignatura preferida?
Socials!
Fas extraescolars? Quines?
Ballet, anglès, acordió diatònic, pàdel, esquí nòrdic i vaig a l'Esplai.
Completa la frase: No podria aguantar una setmana sense...
Llibres i amics!



Per part meva m'agradaria nominar als blogs:

No són 11, però és que no se'm en acuden més! 

Les preguntes:

  1. Que et va fer crear un blog?
  2. Que és el millor de tindre un blog?
  3. Quina estació de l'any prefereixes?
  4. Quina és la teva beguda preferida?
  5. Nutella o nocilla?
  6. Si poguessis ser el personatge d'un llibre o pel·lícula, quin series?
  7. Quin poder t'agradaria tindre?
  8. El país que més il·lusió et faria visitar quin és?
  9. El lloc fantàstic on t'agradaria viure és...
  10. Quin tipus de música escoltes?
  11. Que és el més important del món, per tu?
Bueno, doncs aixó és tot!!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada