"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dimarts, 4 de febrer del 2014

Dos ciris al diable

Hola!
Aquí us deixo un llibre xulíssim que vaig llegir abans-d'ahir, però per culpa dels exàmens i dels deures encara no us l'havia pogut explicar.

Aquí us deixo un llibre fantàstic, com la majoria dels seus, de la Laura Gallego García.
Llibre: Dos ciris al diable
Autora: Laura Gallego García
Traducció: Ferran Gibert Álvarez
Any: 2009
Idioma original: Castellà
Editorial: Cruïlla
Sinopsis:
La Cat i el seu pare s'aturen a descansar prop d'una àrea de servei. La Cat necessita estira les cames, menja una mica... Quan torna troba el pare estès a terra mort, enmig d'un bassal de sang. Esverada, li pren l'arma i fuig. A partir d'aquell moment té un sol objectiu: descobrir qui són els assassins per venjar-se. Però...el seu pare és, era, un àngel. I si els àngels li fallen, en qui podrà confiar?
Opinió personal:
FANTÀSTIC!
Em pensava que seria un llibre normalet, d'aquests que t'agraden i ja està, però és que aquest llibre és fantàstic!
M'ha encantat! Els personatges són fantàstics i és molt fàcil imaginar-te tot el que explica. M'ha fascinat aquest món d'àngels i dimonis que explica.
Me enamorat perdudament de l'Angelo, encara que sigui un dimoni és un personatge genial, i la Cat crec que és un dels millors protagonistes que he llegit en molt de temps, ja que podria ser qualsevol persona. A més a més la Cat aconsegueix ser un personatge super interessant i meravellós encara que li passi el que li passa.

El meu preferit és el final, les últimes pàgines, m'han emocionat moltissim!
Adoro aquest llibre!

1 comentari:

  1. Aquest llibre me'l vaig llegir fa temps, però tot i així, recordo que era xulissim, super emocionant i intrigant. Em va encantar !

    ResponElimina