"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños haciendo cosas pequeñas, puede canviar el mundo"

dimecres, 20 de novembre del 2013

Mecanoscrit del segon origen

Hola! Avui us faig dos entrades perquè abans d'ahir vaig acavar-me "La volta al mòn en 80 dies" i ahir a la nit vaig arribar al final del "Mecanoscrit del segon origen".
Així que us deixo la ressenya d'un llibre que ja han llegit moltissimes generacions i que espero que moltes més ho puguin fer també.
Llibre: Mecanoscrit del segon origen
Autor: Manuel de Pedrolo
Any: 2013
Idioma original: Català
Editorial: Edicions 62
Sinopsi:
Quan l'Alba, una noia de catorze anys, es capbussa a la resclosa per salvar en Dídac, el seu veï, no sap que quan tots dos surtin de l'aigua seran els únics supervivents en un planeta pràcticament destruït, Però és així: en ells s'acaba un món i en comença un de nou. Des d'ara hauran de lluitar per preservar el coneixement en el qual la humanitat 
Opinion personal: 
Fàntastic! De veritat! Com ja he dit abans en un dia l'he acavat. Molta gent ja m'havia dit que m'agradaria però és que m'ha semblat espectacular!
Vas seguint la seva vida despres del desastre i com evolucionan amb el temps: com l'Alba esdevé una dona i el Dídac un adolescent. 
A més a més m'ha facinat la manera com anaven sobrevivint i com se les arreglaven en tot moment. 
El recomano moltissim!

1 comentari:

  1. Jo aquest llibre m'hel vaig llegir fa poc i el vaig odiar...Em vaig aborrir com una ostra mentre el llegia!!!
    Tot i això,a tothom li agrada moltíssim..No ho entenc! ;)
    Pero bè, per gustos colors!

    ResponElimina